Obserwatorzy

sobota, 15 października 2016

Zaczynamy!

Witajcie!

   Postanowiłam założyć bloga ponieważ chciałabym dzielić się z Wami moją miłością do koni, ale i nie tylko. Na blogu "Z koniem po marzenia" będę wypowiadać się na różne tematy związane z moim życiem, zainteresowaniami, wydarzeniami z dnia itp. Niedługo na moim blogu wstawię 20 faktów o mnie, byście mogli mnie lepiej poznać. Będę się starać by posty pojawiały się regularnie i, żebym zawsze miała w nich coś ciekawego do powiedzenia. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie :) 

8 komentarzy:

  1. powodzenia w blogowaniu kochana
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i z ogromna checia

    zapraszam na nowy post! odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię konie :) Cieszę się, że założyłaś blog tym, co naprawdę kochasz. Takie mają największą wartość.
    Obserwuję :)
    MoccaMonica blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wsparcie :) to wiele dla mnie znaczy ♥

      Usuń
  3. Powodzenia! :)

    Jeśli chcesz możemy wymienić się obserwacjami. Zaobserwuj i daj u mnie znać a się odwdzięczę. :)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia :) Pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń