Obserwatorzy

niedziela, 16 października 2016

Konie-lekarstwo na wszystkie smutki

Cześć! 

Wszyscy jeźdzcy rozumieją co to znaczy "jeździć konno". To nie tylko hobby czy sport, ale także terapia. Po ciężkim tygodniu pełnym obowiązków szkolnych lub innych problemów czy trudów najlepszym lekartswem są właśnie konie. Ich widok pozwala mi się wyciszyć i zapomnieć o wszystkich troskach ♡
Kiedy jestem w stajni ani razu nie pomyślę o szkole, to jest zupełnie inny świat i oderwanie się od rzeczywistości. Konie dają mi taką ulgę i spokój. Skupiam się tylko na nich, na jeździe i żadna inna myśl nie przychodzi mi do głowy. Każdy koniarz powie, że stajnia to jego drugi dom :) Lecz zupełnie inny dom. Bez szkolnych trudów, sprawdzianów :D To miejsce gdzie możemy być sobą i tylko sobą! A uśmiech nie schodzi nam z twarzy ♥
Dziś nie ma u mnie dobrej pogody do jazdy na zewnątrz, więc lekcje odbyły się na lonżowniku. Było dużo galopu, dużo ćwiczeń, dużo wysiłku, ale to jest właśnie to, co my koniarze kochamy :)
Każda przygoda z jeździectwem jakoś się zaczyna. Ja rozpoczęłam naukę jazdy konnej nad morzem w Łebie, a dokładniej w Nowęcinie :) Może ktoś z was tam był?
Jest tam piękna stajnia, cudowne otoczenie. Już samo wejście na teren stajni sprawia, że czuje, że jestem u siebie i myślę, że każdy jeździec tak ma.
 Nawet ból w nogach dzień po jeździe nie jest nam straszny! :D Bo wiemy, że robimy to co kochamy i nigdy nie przestaniemy. Pasja jest miłością na całe życie, a konie są lekarstwem na wszystko.

Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca :) Jeśli już tu się znalazłaś/eś zostaw po sobie ślad i nie zapomnij wysłać swojego bloga :) chętnie do niego zajrzę ♡
Każdy komentarz daje mi siłę do działania :) 
Możecie napisać jak u was z jazdą konną i czy czujecie to samo co ja :) 
Pozdrawiam cieplutko! 

6 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że nigdy nie jeździłam konno ale mimo wszystko myślę, że kiedyś mi się uda. Fajnie, że masz takie hobby, które pozwala Ci oderwać się od rzeczywistości. ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym jeździć konno. Konie to bardzo inteligentne zwierzęta :)

    Zapraszam-Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. To piękne zwierzęta :D od zawsze mi się podobały ale no cóż do tej pory mogłam oglądać je tylko na wystawach :/

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś jeździłam konno, ale niestety miałam pewien wypadek i już tego nie robię. Strasznie zazdroszczę! :)

    http://martusiowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to pięknie napisałaś <3
    W końcu każdy z nas ma jakieś hobby i coś co go uszczęśliwia

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie napisane :)))
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń