Obserwatorzy

sobota, 22 października 2016

Nowe pomysły ★

Hej, ostatnio mnie nie było, ale mam nadzieję, że to zrozumiecie. Jest sporo nauki :(
Do rzeczy! 
Dzisiaj piszę do Was by przedstawić mój pomysł na temat niektórych postów, które mogę tu wstawiać. Ponad rok temu zrobiłam swój poradnik jazdy konnej. Nie miałam jeszcze dużej wiedzy na ten temat ponieważ sama dopiero zaczynałam jeździć :)
Pisałam w nim nie tylko o tym jak jeździć w kłusie, czy siodłać lub czyścić swojego konia, ale także czym karmić, jak zdobyć jego zaufanie itp. Korzystałam z różnych stron w internecie aby napisać coś związanego z prawdą ponieważ, jak już wspomniałam, nie wiedziałam wszystkiego na temat jazdy konnej by pisać taki poradnik samodzielnie.  Chciałabym zamieszczać dla was niektóre zapiski z poradnika. Są tam poruszone ciekawe tematy, które mogą przydać się nie
tylko osobom, które dopiero rozpoczynają naukę jazdy konnej, również tym co nie jeżdżą, ale lubią konie i chcą poznać bliżej te wspaniałe zwierzęta ♡ 
Poradnik zawiera 16 różnych notek pisanych przy pomocy z innymi stronami internetowymi. Mam nadzieję, że nie będzie wam przeszkadzać fakt iż nie jest to moja samodzielna praca :)
Napiszcie co o tym sądzicie i czy chcielibyście, żeby co jakiś czas pojawiały się na moim blogu posty z poradnika. Pierwszymi tematami, które chciałabym Wam zaproponować są :
  • JAK ZDOBYĆ ZAUFANIE SWOJEGO KONIA?
  • KOŃ ACHAŁ-TEKIŃSKI, czyli najpiękniejszy koń świata
Który temat chcielibyście przeczytać na blogu? :)

Nie zapomnijcie pozostawić po sobie śladu w formie komentarza i wysłanie 
linka do Waszego bloga 
~~~~~~~

1 komentarz:

  1. Love your blog! Greetings from Ukraine!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń